VERANDEREND CONSUMENTENGEDRAG
IN RETAIL

consumentengedrag

Onder druk wordt alles vloeibaar. Retailers stromen naar richtingen waarvan ze vijf jaar geleden het bestaan nog niet kenden. Heeft de ‘nieuwe consument’ nog wel behoefte aan verkopers in de winkelstraat?

Download het gratis whitepaper >>

6 TOP TRENDS IN E-COMMERCE OVERZICHTELIJK OP EEN RIJ

toptrends

Door de enorme groei die E-commerce doormaakt is het van belang de belangrijkste trends te omarmen. Waar liggen de belangrijkste kansen en uitdagingen?

Download nu het gratis whitepaper met concrete tips en actiepunten >>

DATA SCIENCE
EN RECOMMENDATION SYSTEMS

datascience

De huidige recommender systems zijn goede voorbeelden van hoe het gebruik van data kan leiden tot het bouwen van profielen en een onderneming op basis daarvan kan handelen. Toch is er nog een wereld te winnen op het gebied van recommendation systems

Download de gratis whitepaper >>

 

WAT IS DE IMPACT VAN ARTIFICIAL INTELLIGENCE EN INTERNET OF THINGS?

artificial

De ontwikkeling van alles wat met A.I. en IoT te maken heeft gaat razendsnel. Toch zijn er pas enkele werkgebieden gedefinieerd waar onderzoekers en bedrijfsleven heel duidelijk kunnen spreken over toegevoegde waarde. 

Verschillen in adoptie en behaalde resultaten, ook financieel, zijn enorm. Overheid en bedrijven boeken met A.I. en IoT vooral met heel gerichte toepassingen op dit moment successen. Hiervan zijn enkele goede voorbeelden te vinden.

Download het gratis whitepaper >>

TOP 7 TRENDS
IN
BIG DATA

bigdata

Technologische trends kennen een beperkte houdbaarheidsdatum. In dit whitepaper komen zeven van de belangrijkste trends aan bod die het komende jaar vol in de spotlight staan. 

De belangrijkste vragen die we beantwoorden zijn: wat houden de trends in, waarom staan ze alle zo hoog in de lijstjes en welke kansen of gevaren liggen er voor managers die ermee aan de slag willen gaan of de technologie  binnen hun onderneming naar een hoger maturiteitsniveau willen brengen?

Download het gratis whitepaper >>

BIG DATA
EN
MACHINE WORKING

bigdata

 

Machine learning lijkt het Ei van Columbus voor organisaties die beter dan ooit willen inspelen op wat B2C- en B2B-klanten nu en binnenkort verwachten. 

 

En de conclusie die veel onderzoekers trekken is even simpel: gaat u er niet mee aan de slag, dan doen anderen het. En die achterstand inhalen kost moeite, veel moeite. Aanhaken, valkuilen voorkomen en profiteren van de enorme mogelijkheden die machine learning biedt, is het devies.

Download het gratis whitepaper >>