Eduard Nandelall

Directeur van OptimusAd

Eduard Nandelall
About Eduard Nandelall

Eduard Nandelall, ook wel Dark Lord of Big Data genoemd, is directeur van OptimusAd. Als cruise director kwam hij in aanraking met het fenomeen small data: “Het viel mij op dat op cruises de mensen met duurdere suites andere informatie over zaken als catering en entertainment kregen dan mensen met goedkopere suites”. Na de cruise wereld kwam hij bij een online advertising bureau terecht waar hij zijn small data ervaringen en liefde voor de digitale wereld kon gaan combineren. “Het viel mij echter op hoe grofmazig er werd getarget, ik dacht dan kan beter, dus ben ik mijn eigen bureau begonnen: OptimusAd."

Inmiddels bestaat OptimusAd 5 jaar als bureau dat gespecialiseerd is in Big Data, waarbij zij hun eigen systemen, platformen en unieke algoritmes hebben waarmee zij online een doelgroep targeten. Wij helpen klanten hun doelen te bereiken, gestoeld op data.

Ga mee met het bijzondere verhaal van deze unieke ondernemer. U zult versteld staan. Niet voor niets is Eduard op dit moment een van de meest gevraagde gastsprekers in zijn vakgebied en is hij geregeld in de media. Ondermeer in Sprout, Elsevier en Radio1. deze 31 jarige ondernemer staat voor een nieuwe generatie van ondernemers in ons land. Hij leerde zich zelf op 8 jarige leeftijd hoe hij computers moest programmeren en liet vervolgens school maar voor wat het was om uit te groeien tot een van Nederlands meest prominente Big Data experts. een opkomend talent in onze media wereld. Waar hij ook komt en wie hij ook ontmoet u zult anders ga nadenken over onze mogelijkheden.

Presentation(s) given by Eduard Nandelall